تاریخچه پمپ لوارا ایتالیا

شرکت پمپ لوارا Lowara در سال 1968 در شهر وینسنزا ایتالیا تاسیس شد. سپس توسط شرکت Xylem که یک شرکت تولید کننده پمپ آب ایتالیایی است خریداری شد. شرکت لوارا در حال حاضر جزء بزرگترین شرکت های تولید کننده پمپ آب در سراسر جهان می باشد. همچنین واحد گارانتی پمپ لوارا نیز همواره با خدمات رسانی خوب به مصرف کنندگان خود توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

تولید انواع پمپ لوارا

این شرکت تولید کننده انواع مختلفی از پمپ لوارا می باشد که هر یک از پمپ ها دارای مرغوبیت و کارایی بالایی برخوردار هستند. محبوب ترین پمپ های لوارا شامل پمپ های طبقاتی لوارا ، کف کش و لجن کش لوارا ، پمپهای شناور لوارا ، پمپ های سیرکولاتور و الکتروپمپ خانگی لوارا می باشند. البته قابل ذکر است که از بین تمامی این دسته ها پمپ آب لوارا سری PM16 بیشترین مصرف را دارد. زیرا از قطعات بسیاربا کیفیت ساخته شده است و با شرایط ایران سازگار می باشد.

نمایندگی مکانیکال سیل ولکانو

وردپمپ نمایندگی مکانیکال سیل ولکانو

شرکت پمپ ولکانو در ایران نیز مانند سایر کشورها جهان دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش می باشد. شرکت ولکانو در ایران نیز دارای نماینده انحصاری است که عرضه محصولات آن از طریق شرکت وردپمپ صورت می گیرد. شرکت وردپمپ به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پمپ ولکانو و مکانیکال سیل ولکانو آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. این خدمات شامل مشاوره ، انتخاب ، استعلام قیمت ، تامین قطعات یدکی ، نصب ، تعمیرات و ارائه مشخصات فنی و کاتالوگ پمپ های لوارا می باشد. با کارشناسان ما در تماس باشید.

کاتالوگ مکانیکال سیل ولکانو

کاتالوگ مکانیکال سیل ولکانو

شرکت ولکانو برای هر یک از  مکانیکال سیل ولکانو تولید شده خود یک کاتالوگ تهیه کرده است که اطلاعاتی مانند نصب ، مشخصات فنی ، کرو منحی و ... در اختیار مهندسان قرار می دهد. همکاران ما نیز این کاتالوگ ها در صفحه هر محصول بارگزاری کرده اند و شما می توانید قسمت دانلود کاتالوگ مکانیکال سیل ولکانو را مشاهد نمایید.

قیمت مکانیکال سیل ولکانو

قیمت مکانیکال سیل ولکانو

شرکت وردپمپ برای هر یک از برندها مکانیکال سیل به چهت سهولت شما عزیزان یک صفحه لیست قیمت ساخته است، چهت مشاهده لیست قیمت مکانیکال سیل ولکانو را می توانید مشاهد بفرمایید.