درباره شرکت پمپ دکو ترکیه

شرکت پمپ دکو DEKO با تلفیق دانش و تجربیات گذشته خود با پیشرفت سریع فناوری در سال 1383 برای افزایش روز به روز سهم بازار فعلی خود و فعالیت در پمپ های انتقال سیال تاسیس شد و در کمترین زمان به شرکتی تبدیل شد که صادرات به خارج از کشور را انجام می دهد. شرکت پمپ دکو ترکیه در بخش پمپ های انتقال سیال فعالیت می کند. همواره هدف خود ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمات بی نقص به مشتریان خود بوده است.

مونو پمپ دکو ترکیه چیست؟

منو پمپ دکو از انواع پمپ جایجایی مثبت می باشد. مونو پمپ دکو ترکیه معروف به پمپ ماردونی، تک اسکرو (Single Screw Pump) پمپ حفره ای و پمپ اسکرو خارج از مرکز، پمپ با حفره پیش رونده و پمپ مارپیچی نیز می باشند.  همچنین در صنعت به آن Mono Pump، Monho Pump یا Monyo pump نیز گفته می شود.

مونو پمپ دارای یک استاتور مارپیچی بوده که معمولا از جنس پلاستیک می باشد و درون آن یک ماردون فلزی قرار دارد. با چرخش الکتروموتور، این ماردون که یا بر روی یک روتور و یا بر روی یک شافت قرار دارد، به چرخش در آمده و سیال را در راستای محور پمپ به گردش در می آورد. این مونو پمپ دکو اصولا برای سیالات با ویسکوزیته بالا مناسب می باشد و گاها به آن پمپ غلیظ کش نیز گفته می شود. منو پمپ دارای اجزا مختلفی مانند الکتروموتور، گیربکس، روتور، استاتور، بدنه و سیستم سیل می باشد که هر کدام دارای وظیفه خاص خود می باشند.

مشخصات فنی مونو پمپ دکو ترکیه

MONOPUMPS SERIES DEKO

پمپ ها در سخت ترین شرایط در چندین بخش قابل استفاده هستند و بدون مشکل می توانند انتقال مایعات را انجام دهند. همچنین در انتقال مایعات چسبناک و کم ویسکوزیته مناسب است.

  • استفاده در ظرفیت های مختلف حداکثر تا 150 متر مکعب در ساعت
  • این مونو پمپ ها می توانند نهایتا 24 بار فشار کاری را تحمل نمایند
  • دمای کار گسترده ای -20 درجه سانتیگراد با + 110 درجه سانتیگراد
  • انتقال محصول از جمله ذرات جامد
  • انتقال مایعات ویسکوزیته کم و زیاد
  • حداکثر توان مکش 5mss
  • منظم ، خطی ، بدون نوسانات و توانایی اندازه گیری جریان اندازه گیری
  • کارکرد بدون صدا و بدون لرزش
نمایندگی دکو پمپ ترکیه

نمایندگی دکو پمپ ترکیه

شرکت وردپمپ worldpump نماینده انحصاری دکو پمپ ترکیه در ایران می باشد و محصولات این شرکت را در ایران به فروش می رساند.

قیمت مونو پمپ دکو

قیمت مونو پمپ دکو پمپ ترکیه

بهترین قیمت دکو پمپ ترکیه را می توانید از کارشناسان فروش ما استعلام کنید. همکاران ما در بخش فروش همواره آماده ارائه بهترین مشاوره در مورد انتخاب انواع مونو پمپ دکو به شما می باشند.