تاریخچه مکانیکال سیل آی سیل iseal انگلیس

شرکت مکانیکال سیل آی سیل iseal انگلیس در سال 1968 در شهر وینسنزا ایتالیا تاسیس شد. سپس توسط شرکت Xylem که یک شرکت تولید کننده پمپ آب ایتالیایی است خریداری شد. شرکت لوارا در حال حاضر جزء بزرگترین شرکت های تولید کننده پمپ آب در سراسر جهان می باشد. همچنین واحد گارانتی پمپ لوارا نیز همواره با خدمات رسانی خوب به مصرف کنندگان خود توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

نمایندگی مکانیکال سیل آی سیل iseal انگلیس

وردپمپ نمایندگی مکانیکال سیل آی سیل iseal انگلیس 

شرکت آی سیل iseal انگلیس در بسیاری از کشور در سراسر جهان دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش می باشد. همچنین این شرکت در ایران نیز دارای نماینده انحصاری است که عرضه محصولات آن از طریق شرکت وردپمپ صورت می گیرد. شرکت وردپمپ به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش مکانیکال سیل آی سیل iseal انگلیس آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. این خدمات شامل مشاوره ، انتخاب ، استعلام قیمت ، تامین قطعات یدکی ، نصب ، تعمیرات و ارائه مشخصات فنی و کاتالوگ می باشد.

لازم به ذکر است که مکانیکال سیل آی سیل iseal انگلیس برگرفته سیل های بروگمن می باشد.

کاتالوگ مکانیکال سیل آی سیل iseal انگلیس

کاتالوگ مکانیکال سیل آی سیل iseal انگلیس 

شرکت آی سیل iseal انگلیس برای هر یک از مکانیکال سیل های تولید شده خود یک کاتالوگ تهیه کرده است که اطلاعاتی مانند نصب ، مشخصات فنی ، کرو منحی و ... در اختیار مهندسان قرار می دهد. همکاران ما نیز این کاتالوگ ها در صفحه هر محصول بارگزاری کرده اند و شما می توانید قسمت دانلود کاتالوگ مکانیکال سیل آی سیل iseal را مشاهد نمایید.

قیمت مکانیکال سیل آی سیل iseal انگلیس

قیمت مکانیکال سیل آی سیل iseal انگلیس 

شرکت وردپمپ برای هر یک از برندهای مکانیکال سیل به جهت سهولت شما عزیزان یک صفحه لیست قیمت ساخته است، جهت مشاهده لیست قیمت مکانیکال سیل آی سیل iseal انگلیس می توانید به صفحه مربوطه مراجعه بفرمایید.