درباره مکانیکال سیل john crane

جان کرین از عملیات حیاتی در صنایع مختلف پشتیبانی می کند.  john crane طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهیم که برای بهبود قابلیت اطمینان تجهیزات طراحی شده اند. مکانیکال سیل با کیفیت منطبق بر استاندارد API می باشد. واقع در بیش از 50 کشور مکانیکال سیل john crane عرض می شود.

فن‌آوری‌های تجهیزات دوار مکانیکال سیل john crane در سطح جهانی است، همراه با وسعت بی‌نظیر تخصص مهندسی کاربردی، تقریباً با تمام استانداردهای بین‌المللی از جمله API 682 مطابقت دارد و به کارخانه‌ها کمک می‌کند هزینه‌های تعمیر و نگهداری، کاهش زمان و بهبود قابلیت اطمینان را کاهش دهند. هنگامی که صحبت از کارکرد 24 ساعته تجهیزات چرخشی شما به میان می آید، طیف گسترده ای از سیل ها و سیستم های مکانیکی جان کرین شما را پوشش می دهد.

انواع مکانیکال سیل john crane 

مکانیکال سیل های الاستومری زیر برای خدمت به بازار ماشین آلات با حجم بالا طراحی شده اند. جان کرین طیف وسیعی از سیل ها را برای کاربردهای حیاتی ارائه می دهد که برای حل چالش های خاص کاربرد بسیاری از صنایع - صنایع نفت و گاز ، با استفاده از فناوری سیل گاز بر روی سیل های پمپ گاز نوآورانه برای حذف انتشار گازهای گلخانه ای فراری، مقابله با دوغاب در معادن و صنایع فرآوری مواد معدنی، به مشکلات مربوط به تعمیر و نگهداری پمپ های بزرگ و تجهیزات دوار را برطرف می کند. محصولات جان کرین از قطعات سیل ساده کم هزینه گرفته تا سیل های با کارایی بالاتر که بیشترین انواع و کاربردهای پمپ را هدف قرار می دهند، متغیر است.

  1. سیل الاستومری (Elastomer Bellows Seals )
  2. سیل مخلروط فلزی ( Metal Bellows Seals )
  3. مغزی حلقه سیل ( O-Ring Pusher Seals )
  4. سیل PTFE ( PTFE Bellows Seals )
  5. سیل PTFE گوه ( PTFE Wedge Seals )
  6. بسته بندی ( Packing )
  7. جدا کننده بلبرینگ ( Bearing Isolators )

کاربرد مکانیکال سیل john crane

مکانیکال سیل john crane به دلیل بالا بودن در کیفیت ساخت و متغییر بودن و منطبق بر استانداردهای جهانی در زمینه پتروشیمی و صنعت نفت و گاز بسیار پرکاربرد می باشند.