اطلاعات اولیه پمپ داب ایتالیا

برای بیش از 40 سال، DAB یکی از فعالان اصلی در بخش فناوری های جابجایی و مدیریت با ارزش ترین منبع ، پمپ آب داب ایتالیا بوده است. پمپ DAB راه حل های فناورانه ای را ارائه می دهد که قادر به تضمین قابلیت اطمینان و کارایی و بهینه سازی مصرف انرژی در خدمات ساختمان های مسکونی، خدمات ساختمان تجاری، کشاورزی و کاربردهای آبیاری هستند. برای پمپ داب DAB نوآوری به معنای شناسایی مداوم راه حل های نصب، استفاده و نگهداری ساده تر برای محصولات آن است.

شرکت وردپمپ نماینده پمپ داب ایتالیا

شرکت وردپمپ worldpump نماینده رسمی فروش انواع پمپ DAB ایتالیا است. شرکت ما آمادگی خود را جهت فروش انواع پمپ اعم از انواع پمپ خانگی، شناور، خطی و سیرکولاتور داب ایتالیا، بررسی فنی (در مواردی که نیاز به مشاوره دارید) و ارائه کاتالوگ پمپ DAB، اعلام می نماید.
پمپ DAB که یکی از تولیدکنندگان مطرح جهانی در زمینه پمپ و در کشور ایتالیا می باشد و در ایران دارای نمایندگی پمپ آب داب می باشد، این شرکت محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید می نماید که از جمله محصولات مطرح آن می توان به تولید پمپ آب خانگی بی صدا Booster Silent و یا بوستر پمپ های E.SY Box (ایزی باکس) اشاره نمود. با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت پمپ داب ایتالیا

قیمت پمپ ها را در صفحه لیست قیمت پمپ داب ایتالیا می توانید مشاهد کنید. اما با توجه به نواسانات بازار و قیمت دلار جهت اطمینان حتما با کارشناسان فروش ما تماس حاصل بفرمایید.

انواع پمپ داب ایتالیا

شرکت DAB پمپ های خود را به 3 گروه اصلی زیر تقسیم می کند:

خدمات ساختمان مسکونی

محصولات DAB از لحاظ فنی بسیار پیشرفته هستند. نصب آسان دارند به همین دلیل تولید را کارآمد می کند، و مهمتر این که صرفه جویی در مصرف انرژی را در بخش های کاربردی خانگی و مسکونی زیر تضمین می کند:

گرمایش و تهویه مطبوع، تامین آب تحت فشار، آبیاری و باغبانی، استفاده از آب باران، زهکشی، جمع آوری و دفع فاضلاب، گردش و فیلتر کردن آب استخر.

خدمات ساختمان تجاری

پمپ داب DAB راه حل های پیشرفته تکنولوژیکی، بسیار کارآمد و قابل اعتمادی را برای بسیاری از بخش های کاربردی تجاری توسعه می دهد:

از سیستم های گردش گرمایش و تهویه مطبوع گرفته، تا فشار سیستم تامین آب و آتش نشانی، تا دفع فاضلاب.

کشاورزی و آبیاری

پمپ داب ایتالیا راه حل های پمپاژ را برای استخراج آب از زیر خاک برای اهداف کشاورزی و آبیاری ارائه می دهد. پمپ ها و موتورهای شناور با کیفیت بالا، قابل اعتماد و قادر به تضمین بهره وری انرژی بالا. طیف گسترده ای برای رفع نیازهای هر نوع سیستم، تا کاربردهای صنعتی و قنات.

کاتالوگ پمپ داب

کاتالوگ پمپ داب DAB

شرکت داب ایتالیا برای هر پمپ یک کاتالوگ ارائه داده است که اطلاعت فنی پمپ را در اختیار مصرف می گذارد. ما نیز در صفحه هر یک از محصولات دانلود کاتالوگ پمپ داب را قراردایم. در صرورت نیاز می توانید با مشاوران تماس گرفته تا کاتالوگ پمپ مورد را نظر رابرای شما ارسال نمایم.