مکانیکال سیل های مناسب پمپ INOX

طراحی سیل مکانیکی عمدتاً از دو قسمت تشکیل شده است: یک قسمت متحرک و یک قسمت ثابت. قسمت ثابت معمولاً حلقه ای است که در محفظه پمپ ثابت می شود. قسمت متحرک بر روی شفت نصب شده و به وسیله فنر به قسمت ثابت فشار داده می شود. سیل مکانیکی با استفاده از سیل های ثانویه (دم، حلقه های لاستیکی) و یک جفت اصطکاک به دست می آید. هنگام انتخاب یک سیل مکانیکی، مهم است که مواد سیل ثانویه و جفت اصطکاک را انتخاب کنید.

مواد مکانیکی سیل شفت Inox

مواد لاستیکی:

  1. NBR (لاستیک نیتریل بوتادین)، مقاومت دمایی 20- تا 120+ درجه سانتیگراد
  2. EPDM (لاستیک اتیلن پروپیلن)، مقاومت در برابر دمای -30 تا +170 درجه سانتیگراد
  3. ویتون (فلورالاستومر)، مقاومت دمایی -30 تا +185 درجه سانتیگراد
  4. PTFE (فلوروپلاست)، مقاومت در برابر دمای -260 تا +260 درجه سانتیگراد

اختلاف جفت کردن:

  1. SUS - فلز (فولاد ضد زنگ)
  2. گرافیت
  3. CER - سرامیک
  4. SIC - کاربید سیلیکون
  5. TC - کاربید تنگستن

از نظر بصری درک تفاوت این مواد با یکدیگر دشوار است (به جز PTFE)، بنابراین انتخاب ماده بر اساس محیط پمپ شده و دمای آن آسان تر است. با ما تماس بگیرید، ما به شما در تعیین مواد و انتخاب سیل مکانیکی مورد نیاز در پمپ Inox کمک می کنیم.

نمایندگی مکانیکال سیل اینوکسپا

وردپمپ نمایندگی مکانیکال سیل اینوکسپا

شرکت پمپ اینوکسپا در بیش از 120 کشور در سراسر جهان دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش می باشد. همچنین این شرکت در ایران نیز دارای نماینده انحصاری است که عرضه محصولات آن از طریق این شرکت صورت می گیرد. شرکت وردپمپ به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پمپ های اینوکسپا آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. این خدمات شامل مشاوره ، انتخاب ، استعلام قیمت ، تامین قطعات یدکی ، نصب ، تعمیرات و ارائه مشخصات فنی و کاتالوگ پمپ های اینوکسپا می باشد. با کارشناسان ما در تماس باشید.

کاتالوگ مکانیکال سیل اینوکسپا

کاتالوگ مکانیکال سیل اینوکسپا

شرکت اینوکسپا برای پمپ های خود مکانیکال سیل تهیه نکرده اما از آنجایی که در ساختار این پمپ ها، مکانیکال سیل بکار گرفته است.  مکانیکال سیل های بروگمن که به جرات می توان گفت در تمامی پمپ ها با هر برندی که باشند قابل استفاده می باشند.

قیمت مکانیکال سیل اینوکسپا

قیمت مکانیکال سیل اینوکسپا

شرکت وردپمپ برای هر یک از برندهای پمپ به چهت سهولت شما عزیزان یک صفحه لیست قیمت ساخته است، چهت مشاهده لیست قیمت مکانیکال سیل اینوکسپا را می توانید مشاهد بفرمایید.