درباره شرکت مس داف Masdaf

شرکت مس داف Masdaf  ترکیه در سال 1977 بر اساس اصل تضمین استفاده مؤثر از آب و انرژی و در نتیجه حفاظت از منابع حیاتی و با سرمایه 100 درصد داخلی (کشور ترکیه ) تأسیس شد، «سیستم‌های انتقال سیال» سازگار با محیط زیست و نوآورانه را تولید می‌کند که کارایی انرژی را ارائه می‌دهد.
مس داف Masdaf، برند پیشرو صنعت پمپ، تولید کننده پمپ های مکش انتهایی، پمپ های خطی، هیدروفورها، مخازن انبساط، پمپ های آتش نشانی، پمپ های مرحله ای، پمپ های فرآیند، پمپ های شناور، پمپ های ستونی، پمپ های خود پرایمینگ و پمپ های دنده ای در راس تاسیسات است.

قیمت پمپ های مس داف

شرکت وردپمپ برای هر یک از برندهای پمپ خود صفحه های جداگانه تهیه دیده از جمله لیست قیمت پمپ مس داف ، که می توانید به صفحات مرتبط مراجعه نمایید.

کاربرد پمپ های مس داف

مس داف پمپ‌های گریز از مرکز را تولید می‌کند تا در بسیاری از زمینه‌ها از جمله فرآیندهای صنعتی، سیستم‌های آبیاری، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، صنایع دریایی، انتقال فاضلاب، فرآیندهای اطفای حریق، صنایع پتروشیمی، آبیاری کشاورزی و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

نمایندگی های شرکت پمپ مس داف

شرکت مس داف با نمایندگی گسترده و شبکه خدمات مجاز خود در سرتاسر ترکیه و جهان ماموریت ارائه بهترین خدمات در زمینه فناوری پمپاژ را در کوتاه ترین زمان ممکن بر عهده گرفته است. ایران نیز دارای نماندگی این شرکت می باشد. یکی از افتخارات شرکت ما داشتن نمایندگی پمپ مس داف Masdaf ترکیه است. زیرا از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند.
مس داف با صادرات سیستم های پمپ با راندمان بالا که مطابق با دستورالعمل های ERP به بیش از 65 کشور جهان توسعه یافته اند، پایداری در این کشورها نیز بر عهده گرفته است.

استانداردهای پمپ مس داف

پمپ های مس داف دارای گواهینامه های کیفیتی مانند سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015، سیستم مدیریت زیست محیطی ISO14001:2015 و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای ISO 45001:2018 است. و همچنین گواهینامه های کیفیت UL، FM، NFPA 20، TSE، CE، ATEX، GOST، UKR Sepro و غیره می باشد.