تاریخچه پمپ لوارا ایتالیا

مجموعه کالپدا به عنوان یکی از مطرح ترین شرکت های کشور ایتالیا دارای بیش از نیم قرن تجربه بوده و از پیشگامان در زمینه طراحی و تولید پمپ بشمار می رود. شرکت کالپدا موفق به تولید بیش از 2000 نوع پمپ به منظور استفاده در زمینه های خانگی ، صنعتی ، تاسیساتی ، کشاورزی شده است. محصولات پمپ کالپدا در تمامی دنیا در حال مصرف می باشند و همچنین در ایران نیز محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالای محصولات و خدمات آن از جایگاه ویژه ای در بین کاربران برخوردار است.

انواع پمپ کالپدا

محصولات پمپ کالپدا در انواع تولید می شود تا به مصارف خاصی برسد از جمله : پمپ طبقاتی کالپدا، پمپ بشقابی کالپدا ، پمپ شناور کالپدا ، پمپ کفکش کالپدا ، پمپ تاسیساتی کالپدا ، پمپ خودمکش کالپدا و پمپ های خانگی کالپدا می باشد.

نمایندگی پمپ کالپدا

وردپمپ نمایندگی پمپ کالپدا

شرکت وردپمپ به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پمپ های کالپدا calpeda آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. این خدمات شامل مشاوره ، انتخاب ، استعلام قیمت ، تامین قطعات یدکی ، نصب ، تعمیرات و ارائه مشخصات فنی و کاتالوگ پمپ های کالپدا می باشد. جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.

کاتالوگ پمپ کالپدا

کاتالوگ پمپ کالپدا ایتالیا

شرکت کالپدا ایتالیا برای هر یک از پمپ های تولید شده خود یک کاتالوگ تهیه کرده است که اطلاعاتی مانند نصب ، مشخصات فنی ، کرو منحی و ... در اختیار مهندسان قرار می دهد. همکاران ما نیز این کاتالوگ ها در صفحه هر محصول بارگزاری کرده اند و شما می توانید از قسمت دانلود کاتالوگ پمپ کالپدا را مشاهد نمایید. کافیست به دکمه دانلود کاتالوگ پمپ کالپدا را انتخاب کنید.

قیمت پمپ کالپدا ایتالیا

قیمت پمپ کالپدا ایتالیا

شرکت وردپمپ برای هر یک از برندهای پمپ به چهت سهولت شما عزیزان یک صفحه لیست قیمت ساخته است، چهت مشاهده لیست قیمت پمپ کالپدا را می توانید مشاهد بفرمایید. کافیست فقط دکمه لیست قیمت پمپ کالپدا را در صفحه محصولات انتخاب کنید.