درباره پمپ سی لند Sealand

شرکت پمپ سیلند ایتالیا یک کمپانی پیشرو در زمینه تولید الکتروپمپ می باشد که از سال 1990 فعالیت خود را شروع کرد. این شرکت با بهره گیری از یک تیم با تجربه متشکل از مهندسین و تکنسین ها ، کلیه محصولات خود را با حداکثر دقت و کنترل کیفی قبل از خروج از کارخانه تولید می کند. استفاده از ماشین آلات پیشرفته ، دانش فنی به روز و فرآیند تولید منحصر به فرد ، کارایی بالا و قابلیت اطمینان محصولات Sea-Land را تضمین می کند. این شرکت بهترین راه حل ها جهت انتقال آب در مصارف خانگی ، عمرانی ، آبیاری و واحد های صنعتی را ارائه می کند.

پمپ های سیلند ایتالیا در ظرفیت های 2 تا 1800 متر مکعب بر ساعت طراحی و ساخته می شوند که رنج وسیعی از کاربرد ها را پوشش می دهند. این شرکت در بیش از 60 کشور در سراسر جهان از جمله ایران دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش می باشد. شما مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره ، استعلام قیمت ، نصب ، تعمیرات ، تامین قطعات یدکی و کاتالوگ پمپ های سیلند می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش در تماس باشید.

پمپ سیلند به چه پمپ های گفته می شود؟

پمپ سیلند ایتالیا در واقع همان پمپ های گریز از مرکز هستند که به پمپ سانتریفیوژ معروف هستند. سانتریفیوژ به معنی که سیال را به وسیله تبدیل کردن انرژی مکانیکی به جنبشی انتقال می دهد و از کیفیت بالایی برخوردار  هستند.

نمایندگی پمپ سی لند

محصولات شرکت سی لند شامل انواع پمپ های آب خانگی ، صنعتی ، پمپ های طبقاتی ، خطی ، شناور ، کف کش ، لجن کش ، پمپ های تصفیه استخر ، اینورتر و تابلو های کنترل و … می باشد که از طریق نمایندگی ها عرضه می شوند. شرکت worldpump به عنوان نمایندگی پمپ سیلند در تهران آماده ارائه خدمات شامل مشاوره ، فروش محصول ، تامین قطعات یدکی ، تعمیرات و نصب پمپ به مشتریان می باشد.

انواع پمپ سیلند Sea Land

  1. پمپ سانتریفیوژ سیلند Sea land
  2. پمپ خود مکش سیلند Sea land
  3. پمپ طبقاتی سیلند Sea land
  4. پمپ کفکش سیلند Sea land
  5. پمپ لجنکش سیلند Sea land
  6. پمپ محیطی سیلند Sea land
  7. پمپ شناور سیلند Sea land