تاریخچه مکانیکال سیل هانسیل ترکیه

هنگامی که گوستاو هون شرکت خود را در سال 1903 در آلمان برای تولید بسته‌بندی‌های پیشگامانه برای پیستون‌های لوکوموتیو بخار ایجاد کرد. در سال 1983، گوران اندربرگ حقوق Gustav Huhn AB را خرید و Huhnseal AB هانسیل را ایجاد کرد، یک شرکت خصوصی که با ترکیب موفقیت آمیز تجربه و نوآوری به طور پیوسته رشد کرد. Huhnseal AB در سال 2008 به عضویت گروه Meccanotecnica Umbra، پیشرو جهانی در سیستم های مکانیکال سیل خودرو و کالاهای سفید درآمد.

Huhnseal AB یک شرکت سوئدی است که مکانیکال سیل های را برای صنعت فرآیند مدرن توسعه و تولید می کند. محلول های سیل برای بازار جهانی طراحی، آزمایش و تولید می شوند. مشتریان در طیف گسترده ای از مشاغل مانند خمیر و کاغذ، مواد غذایی و آشامیدنی، داروسازی، معدن، فرآیندهای عمومی و در صنایع دریایی یافت می شوند. Huhnseal AB دارای سنت و تجربه طولانی در تولید راه حل های خاص مشتری برای بازار OEM است.

اهداف مکانیکال سیل هانسیل ترکیه

شرکت Huhnseal AB دارای یک سیستم کیفیت گواهی شده مطابق با استاندارد جهانی ISO 9001، ISO 14001 است. کیفیت، صلاحیت فنی و خدمات ابزاری برای رقابت در بازار و عناصر اساسی استراتژی های کسب و کار شرکت هانسیل ترکیه است. با این هدف که همیشه مشتری را در وهله اول در نظر بگیرند و بالاترین رضایت مشتری را مطابق با انتظارات و نیازهای مشتری" داشته باشند. هدف شان، کیفیت بالای محصولات و خدمات است.

نمایندگی مکانیکال سیل هانسیل ترکیه

وردپمپ نمایندگی مکانیکال سیل هانسیل ترکیه

شرکت مکانیکال سیل هانسیل ترکیه در بیشتر کشورها در سراسر جهان دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش می باشد. همچنین این شرکت در ایران نیز دارای نماینده انحصاری است که عرضه محصولات آن از طریق این شرکت صورت می گیرد. شرکت وردپمپ به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش سیل مکانیکی هانسیل ترکیه آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. این خدمات شامل مشاوره ، انتخاب ، استعلام قیمت ، تامین قطعات یدکی ، نصب ، تعمیرات و ارائه مشخصات فنی و کاتالوگ می باشد. با کارشناسان ما در تماس باشید.

کاتالوگ مکانیکال سیل هانسیل ترکیه

کاتالوگ مکانیکال سیل هانسیل ترکیه

شرکت هانسیل ترکیه برای هر یک از سیل مکانیکی های تولید شده خود یک کاتالوگ تهیه کرده است که اطلاعاتی مانند نصب ، مشخصات فنی ، کرو منحی و ... در اختیار مهندسان قرار می دهد. همکاران ما نیز این کاتالوگ ها در صفحه هر محصول بارگزاری کرده اند و شما می توانید قسمت دانلود کاتالوگ مکانیکال سیل هانسیل ترکیه را مشاهد نمایید.

قیمت مکانیکال سیل هانسیل ترکیه

قیمت مکانیکال سیل هانسیل ترکیه

شرکت وردپمپ برای هر یک از برندهای پمپ به جهت سهولت شما عزیزان یک صفحه لیست قیمت ساخته است، جهت مشاهده لیست قیمت سیل مکانیکی هانسیل می توانید به صفحه مربوطه مراجعه بفرمایید.