تاریخچه پمپ سایر saer ایتالیا

شرکت پمپ سایر saer ساخت کشور ایتالیا هستند که با استانداردهای بالای کیفی تولید شده و سال ها است که در دنیا با این شاخصه مهم شناخته می شوند. جهت تامین نیاز های مشتریان، کمپانی سایر محصولات خود را در طیف گسترده ای از انواع پمپ آب به مشتریان ارائه می دهد و این محصولات از مواد اولیه مختلفی اعم از چدن، کربن استیل، برنز، استیل ضد زنگ AISI 316 و Duplex ساخته شده اند. کلیه این پمپ ها با آخرین استانداردها به مشتریان ارائه می گردند.

تولید انواع پمپ saer ایتالیا

پمپ با کیفیت saer را می توان به گروه های زیر دسته بندی کرد.

  1. انواع پمپ آب خانگی 
  2. پمپ شناور
  3. پمپ محیطی
  4. پمپ سانتریفیوژ سایر
  5. پمپ خودمکش
  6. پمپ جتی
  7. پمپ کف کش و لجن کش
نمایندگی پمپ saer سایر

وردپمپ نمایندگی پمپ saer سایر

شرکت پمپ saer در بیش از 150 کشور در سراسر جهان دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش می باشد. همچنین این شرکت در ایران نیز دارای نماینده انحصاری است که عرضه محصولات آن از طریق این شرکت صورت می گیرد. شرکت وردپمپ به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پمپ های saer آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. این خدمات شامل مشاوره ، انتخاب ، استعلام قیمت ، تامین قطعات یدکی ، نصب ، تعمیرات و ارائه مشخصات فنی و کاتالوگ پمپ های سایر saer می باشد. با کارشناسان ما در تماس باشید.

کاتالوگ پمپ saer

کاتالوگ پمپ saer ایتالیا

شرکت saerایتالیا برای هر یک از پمپ های تولید شده خود یک کاتالوگ تهیه کرده است که اطلاعاتی مانند نصب ، مشخصات فنی ، کرو منحی و ... در اختیار مهندسان قرار می دهد. همکاران ما نیز این کاتالوگ ها در صفحه هر محصول بارگزاری کرده اند و شما می توانید قسمت دانلود کاتالوگ پمپ saer را مشاهد نمایید.

قیمت پمپ سایر saer

قیمت پمپ سایر ایتالیا

شرکت وردپمپ برای هر یک از برندهای پمپ به چهت سهولت شما عزیزان یک صفحه لیست قیمت ساخته است، چهت مشاهده لیست قیمت پمپ saer را می توانید مشاهد بفرمایید.