پمپ گراندفوس ساخت کجاست ؟

شرکت گراندفوس ساخت کشور دانمارک است و  چیزی بیش از یک شرکت ساخت پمپ آب هستند. به دلیل این که از طریق راه حل ها و خدمات خود، روزانه میلیون ها نفر را کمک می کنند، بدون اینکه اکثر آنها متوجه شوند. در Grundfos معتقدند که هر قطره آب شامل امکانات بی نهایتی است و آب این قدرت را دارد که دنیا را تغییر دهد.

پمپ طبقاتی گراندفوس

پمپ طبقاتی گراندفوس امکان نصب را در سیستم های افقی تک مدار هر جایی که پورت های مکش و دهش یکسان و سطح افقی دارای همان ابعاد باشد را فراهم کرده است. این طرح باعث طراحی و لوله کشی بهینه تر می شود. پمپ طبقاتی CR گراندفوس در سایزها، هد ها و فشار های مختلف طراحی و ساخته شده است. این پمپ ها در کاربرد های مختلف از پمپاژ کردن آب تمیز تا پمپاژ مواد شیمیایی کاربرد دارند. به لطف عمودی بودن این پمپ طبقاتی نصب آن نسبت به مدل های قابل مقایسه آسان تر و راحت تر می باشد.

نمایندگی پمپ گراندفوس

وردپمپ نمایندگی پمپ گراندفوس در ایران

شرکت وردپمپ به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پمپ های گراندفوس دانمارک، مانند سایر شرکت های ایرانی آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد. این خدمات شامل مشاوره ، انتخاب ، استعلام قیمت ، تامین قطعات یدکی ، نصب ، تعمیرات و ارائه مشخصات فنی و کاتالوگ پمپ های گراندفوس می باشد. جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.

کاتالوگ پمپ گراندفوس

کاتالوگ پمپ گراندفوس

شرکت گراندفوس ایتالیا برای هر یک از پمپ های تولید شده خود یک کاتالوگ تهیه کرده است که اطلاعاتی مانند نصب ، مشخصات فنی ، کرو منحی و ... در اختیار مهندسان قرار می دهد. همکاران ما نیز این کاتالوگ ها در صفحه هر محصول بارگزاری کرده اند و شما می توانید قسمت دانلود کاتالوگ پمپ گذاندغوی را انتخاب نمایید.

قیمت پمپ گراندفوس

قیمت خرید و فروش پمپ گراندفوس

شرکت وردپمپ برای هر یک از برندهای پمپ به جهت سهولت شما عزیزان یک صفحه لیست قیمت ساخته است، جهت مشاهده لیست قیمت پمپ گراندفوس را می توانید دکمه قرمز رنگ لیست قیمت پمپ گراندفوس را انتخاب بفرمایید.

یا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل بفرمایید تا آنها را در اختیار شما قرار بدهند.