درباره پمپ لئو

امروزه شرکت لئو به بیش از 150 کشور محصولات خود را صادر می کند، که نقش به سزایی در صرفه جویی در تولید برق، منابع آبی و مصرف آب و آبیاری کشاورزی و تامین آب، صنایع پتروشیمی و معدنی، متالوژی، آتشنشانی و تهویه مطبوع ایفا می کند.
کشور چین همواره به عنوان یکی از قطب های صنعتی در دنیا شناخته می شود و در تمامی زمینه ها در دنیا در حال تولید محصولات و ارسال به دنیا می باشد. شرکت لئو نیز از سال 2001 در شهر ژجیانگ چین تاسیس شده است. موقعیت مکانی شرکت لیو در شهر ژجیانگ با قابلیت دسترسی آسان به حمل و نقل هوایی، زمینی و دریایی باعث شده تا مواد اولیه به راحتی در دسترس باشند و همچنین هزینه های مربوط به حمل و نقل بصورت چشمگیری کاهش پیدا کنند، در نتیجه محصولات با کیفیت لئو با قیمت بسیار پایین عرضه می گردند.

پمپ لئو با توجه به کیفیت مطلوب در طراحی و ساخت پمپ های آب خانگی به مینی پمپ نیز معروف می باشد. و در مصارفی چون افزایش تقویت فشار آب منازل تولید شده اند، و پمپ های صنعتی در مصارف صنعتی مانند کارخانجات صنعتی و تولیدی کاربرد دارد.

پمپ لئو چه کاربردهای دارد؟

  • پمپ های خانگی
  • پمپ های تاسیساتی
  • پمپ های صنعتی
  • ماشین آلات باغی
گارانتی پمپ لئو

گارانتی پمپ لئو

شرکت لئو چین دارای یک واحد کنترل کیفیت در شرکت ژجیانگ و رعایت تمامی موارد در زمینه کنترل کیفیت سبب شده ژجیانگ جزء معدود شرکت های باشد که گواهی VDE سیستم مدیریت کیفیت ISO9001: 2000 را دریافت نموده است. این شرکت اقدام به گارانتی محصولات در تمامی کشورها از جمله ایران کرده است.

نمایندگی پمپ لئو

وردپمپ نمایندگی پمپ لئو

شرکت وردپمپ با بیش از 15 سال افتخار پروفروش ترین برندهای پمپ از جمله پمپ لئو ، در ایران را دارد. از آن جای این که این محصول در ایران بسیار پرفروش است ما نیز این محصول را با بهترین قیمت به فروش می رسانیم.

کاتالوگ پمپ لئو

کاتالوگ پمپ لئو

شرکت لئو چین برای هر یک از پمپ های تولید شده خود یک کاتالوگ تهیه کرده است که اطلاعاتی مانند نصب ، مشخصات فنی ، کرو منحی و ... در اختیار مهندسان قرار می دهد. همکاران ما نیز این کاتالوگ ها در صفحه هر محصول بارگزاری کرده اند و شما می توانید از قسمت دانلود کاتالوگ پمپ لئو را مشاهد و دانلود نمایید.

قیمت پمپ لئو

قیمت پمپ لئو چین

لیست قیمت هر یک از محصولات لیو داخل همان محصول قرار داده شده و شما می توانید از همان قسمت نسبت به مشاهده قیمت اقدام نمایید و یا با کارشناسان فروش ما تماس گرفته تا ضمن مشاوره در خصوص خرید و انتخاب پمپ از بهترین قیمت پمپ لئو نیز اطلاع حاصل نمایید.