تاریخچه شرکت پمپ نوید سهند

پمپ سازی نوید سهند یکی از شرکت های صنایع پمپ سازی ایران می باشد. نوید سهند با دارا بودن بیش از 20 سال تجربه در طراحی و تولید انواع پمپ های فرآیندی، پمپ های سانتریفیوژ و پمپ های فشار قوی، جزو اولین تولید کنندگان این نوع پمپ ها در ایران می باشد. این شرکت،هدف خود را دستیابی به آخرین استانداردها در صنعت پمپ سازی قرار داده و در این راستا، به طور مداوم از امکانات تحقیقاتی و دانشگاهی و همچنین طرح های ابتکاری و تکنیک های تولید جدید، استفاده می نماید. این امر، نوید سهند را جزو شرکت های دارای آخرین تکنولوژی و به عنوان برجسته ترین شرکت تولید کننده پمپ های خاص در بازار قرار داده است.

نمایندگی پمپ نوید سهند

شرکت وردپمپ نمایندگی پمپ نوید سهند

شرکت وردپمپ با بیش 15 سال سابقه افتخار نمایندگی فروش پنپ نوید سهند را را دارد. شرکت ما با توجه به کیفیت پمپ های سهند را در کنار سایر برندهای مطرح به فروش می رساند.

کاتالوگ نوید سهند

کاتالوگ پمپ لوارا ایتالیا

شرکت نوید سهند نیز مانند سایر پمپ سازی مطرح دنیا برای محصولات خود کاتالوگ های ارائه می دهد که مشخصات فنی محصول و سایر اطلاعات مهم دیگر در آن ذکر شده است.

جهت سهولت کار شما عزیزان همکاران ما این در صفحه هر پمپ دانلود کاتالوگ پمپ نوید سهند را برای شما گذاشته اند.

قیمت نوید سهند

قیمت پمپ نوید سهند

شرکت وردپمپ برای هر یک از برندهای پمپ به جهت سهولت شما عزیزان یک صفحه لیست قیمت ساخته است و قیمت هر پمپ نوید سهند به صورت جدا در جدول آورده شده است. چهت مشاهده لیست قیمت پمپ نوید سهند را می توانید به صفحه هر یک از محصولات مرتبط مراجعه نمایید.