درباره شرکت پمپ پمپیران ایران

شرکت صنایع پمپیران در سال ۱۳۵۴ هجری‌شمسی با نام “صنایع پمپ‌سازی ایران” تاسیس گردیده است. این شرکت بابیش از ۴۰ سال سابقه فعالیّت در زمینه پمپ­ سازی، ضمن نهادینه ‌نمودن این صنعت در کشور، با بیش از ۴۰۰ نفر نیروی متخصص، مجّرب و کارآزموده در واحدهای مجهّز مهندسی، کنترل و تولید و… مفتخر است فعــالیت‌های تخصصی خود در زمینه طراحـی و ساخت انواع پمپ‌های مورد نیاز مشتــریان را مطابق با استــانداردهای بین‌المـللی API 610, ISO 5199, NFPA 20, ISO 9908 ارائه نماید.

واحد پشتیبانی پمپ پمپیران

واحد خدمات پس از فروش شرکت صنایع پمپیران با هدف ارائه خدمات و کالاهای پشتیبان در حداکثر مطلوبیت به لحاظ کیفی و همچنین متناسب با خواست و نیاز مشتریان در جهت حصول اطمینـان خـاطر، افزایش رضایت و ایجاد وفاداری در آنان در حوزه های عملیاتی گارانتی ، نگهداری و تعمیرات ، قطعات یدکی اصلی و دستورالعمل های نصب و نگهداری، محصولات جایگزین تشکیل گردیده است

نمایندگی پمپ پمپیران

وردپمپ نمایندگی پمپ پمپیران

پمپیران که اکنون به عنوان برترین پمپ‌ ساز خاورمیانه شناخته می‌شود با به‌کارگیری آخرین ابداعات و پیشرفت‌های تکنولوژی در صنعت پمپ‌سازی جهان، محصولات خود را ارتقاء داده ودر تامین نیاز صنایع گوناگون وصنعت آب کشور موفقیتهای چشمگیری بدست آورده ودر زمینه راهبری بهینه محصولات خودنیز با برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینارهای متعدد، توان مهندسی خود را برای آموزش روش‌های پیشرفته به کاربران ایرانی به‌کار گرفته است وهمچنین با دارا بودن نمایندگی در اغلب شهرهای ایران و در برخی از کشورهای جهان ازشبکه قدرتمند فروش وخدمات پس از فروش برای تامین نیازهای مشتریان بهره مند می باشد. شرکت وردپمپ نیز مانند سایر شرکت های ایرانی افتخار نمایندگی پمپ پمپیران را دارا می باشد.

کاتالوگ پمپ پمپیران

کاتالوگ پمپ پمپیران

پمپیران کاتالوگ های های برای پمپ های خود در نظر گرفته است که شما عزیزان می توانید از صفحه محصولاتی که ما آنها در سایتمان درج کردیم دانلود نمایید. علاوه بر دانلود کاتالوگ پمپ پمپیران ایران می توانید راهنمای نصب و نگهداری هر پمپ را نیز دانلود نمایید.

قیمت پمپ پمپیران

قیمت فروش پمپ پمپیران

شرکت وردپمپ برای هر یک از برندهای پمپ به چهت سهولت شما عزیزان یک صفحه لیست قیمت ساخته است، چهت مشاهده لیست قیمت پمپ پمپیران می توانید به صفحه لیست قیمت پمپ پمپیران مراجعه نمایید. لازم به توضیح است که لیست قیمت بر اساس قیمت شرکت پمپیران می باشد.